סיפור הצלחה

סיפור הצלחה

אהרון דוד, בן 32, מתגורר ברמת גן- התקבל לחברה בתחום המכשור רפואי.
"לאחר שעזבתי את העבודה במשרד, החלטתי שאני רוצה למצוא עבודה שתהיה עבורי אתגר ואוכל להתקדם בה .  במסגרת החיפושים שלי, ראיתי מודעה בפייסבוק של חברת HRR לתפקיד של איש מכירות שטח בחברת מכשור רפואי.
שלחתי את קורות החיים שלי והמשכתי בחיפושים.

למחרת, יצרה איתי קשר מרים וביצעה איתי ראיון טלפוני ובדיקת התאמה ראשונית למשרה ולתנאים בה.
במהלך כל השיחה איתה הרגשתי כי היא מקצועית מאוד ותמיד עם הפנים אלי במטרה לעזור לי ולמצוא עבורי את המשרה המתאימה ביותר. בשונה מראיונות נוספים שהיו לי בחברות השמה אחרות, פה המענה היה מקצועי ולכל שאלה שלי הייתה תשובה שאכן התבררה לי כנכונה בהמשך התהליך עם החברה. 
הבנתי כי פה מדובר בחברה שמבינה כי הזמן שלי לא פחות חשוב ושלא ישלחו אותי סתם לראיונות עבודה שבהם אבזבז את הזמן שלי.
לפני הראיון הראשון מרים הכינה אותי היטב אליו וידעתי בדיוק לקראת מה אני הולך ומה אני צריך להדגיש ואיך להציג את עצמי בראיון. הרבה בזכות השיחה עם מרים הגעתי אל הראיון מוכן ויודע בדיוק למה לצפות, והתוצאות היו בהתאם בשטח.

בכל התהליך, מרים הייתה איתי בקשר ותמיד דאגה כי אני יודע בדיוק מה אני צריך לעשות ודיברה איתי לפני  ואחרי כל שלב בתהליך, וכמו שאמרתי קודם הדגש שלה היה לעזור ולשרת אותי, על מנת שאתקבל לתפקיד.

כיום גם אחרי שהתחלתי לעבוד בחברה מרים בקשר איתי על מנת לראות כי אני מרוצה במקום העבודה שלי והוא אכן כמו שהיא תיארה לי אותו.
סיפרתי לחברים שלי על החוויה המוצלחת שלי עם חברת HRR, ואני יודע שכיום ישנם עוד שני חברים שנמצאים בתהליכים מתקדמים בזכותם במקומות נוספים".